LINKI SPONSOROWANE oferujemy jako samodzielną odrębną usługę lub uzupełnienie szerszej strategii marketingowej

Słuchanie radia internetowego jest możliwe na każdym łączu zapewniającym co najmniej 128 kb/s. Zawsze wtedy, gdy priorytetem jest zwiększanie zysków firmy, dzięki systemowi AdWords generujemy sprzedaż od początku współpracy. Dzieje się tak przez to, że nie ma jednej dobrej konfiguracji, która jest idealna dla każdej branży. LINKI SPONSOROWANE oferujemy jako samodzielną odrębną usługę lub uzupełnienie szerszej strategii marketingowej. Wysokość opłat zależy od udziału w czasie nadawania utworów chronionych prawem autorskim, od naszych dochodów z prowadzonego radia (uzyskiwanych na przykład z reklam) i liczby jego słuchaczy. W przeciwnym razie, słuchając radia internetowego, szybko zużyjemy limit przysługującej nam do pobrania w miesiącu ilości danych. Warunkiem poprawnego odbioru jest odpowiednia szybkość naszego łącza internetowego – musi być ona wyższa od szybkości transmisji bitów audycji. Istotą pozycjonowania jest przekonanie wyszukiwarki, że Twoja strona jest bardziej wartościowa od innych. Radia z pewnością nie opłaca się również słuchać, jeśli płacimy za ilość pobranych danych (tak jest na przykład przy połączeniu przez telefon komórkowy). Dość często spotykamy się z twierdzeniem na temat tego, że linki sponsorowane są drogie, nieskuteczne i często klikane przez konkurencję. Najbardziej problematyczne jest jednak to, że działania pozycjonerskie są długoterminowe. Choć nowoczesne telefony komórkowe mogą łączyć się z internetem, w wielu miejscach szybkość i jakość połączenia nie zapewni nam jednak poprawnego odbioru radia internetowego. W przypadku samej kampanii linków sponsorowanych wadą jest duża dynamika aukcji i wysokie koszty w konkurencyjnych branżach. Do niewątpliwych wad systemu AdWords należy to, że jest on zbyt skomplikowany. Co ważne, do słuchania internetowego radia wystarczy łącze internetowe i komputer lub urządzenie przypominające wyglądem zwykły radioodbiornik. Ponieważ w przypadku słuchania radia internetowego przez nasze łącze płynie wiele danych, na ogół około 1 megabajta na minutę, powinniśmy mieć stałe łącze bez ograniczenia ilości przesyłanych danych. Trudno jest mu uzyskać optymalną konfigurację i zazwyczaj przez to tworzy nieskuteczną kampanię. Sygnał radia internetowego, tak samo jak strona internetowa, trafia do nas po wybraniu nadawcy łączem telekomunikacyjnym. W przypadku tradycyjnego radia każdy nadawca ma jedną częstotliwość FM i może go odbierać każdy, kto znajduje się w zasięgu sygnału. Przydatne linki - czyli strony, które warto znać. Jeśli jednak podczas słuchania radia chcemy również surfować po sieci albo wysyłać pocztę, potrzebujemy szybszego łącza, najlepiej co najmniej 512 kb/s. W rzeczywistości rozpiętość stawek za kliknięcie jest duża. Cennik tworzenia lub optymalizacji kampanii linków sponsorowanych jest przez nas uśredniony i wynosi 15% wartości budżetu miesięcznego (nie mniej niż 150 zł netto). Inwestycja w linki sponsorowane jako uzupełnienie pozycjonowania lub szerszej strategii marketingowej jest więc zalecana.